Klienci Telekomunikacji Polskiej mogą przez telefon  przystąpić do ubezpieczenia, które pozwala - bez uciążliwych formalności -  zadbać o bezpieczeństwo finansowe najbliższych w nagłych, nieprzewidzianych  sytuacjach, takich jak śmierć w wypadku lub utrata pracy. Oferta „Bezpieczny  rachunek", która jest dostępna tylko dla klientów TP, została przygotowana we  współpracy z PZU SA.
 
 Przystąpienie do ubezpieczenia nie wymaga załatwiania dodatkowych formalności -  z klientami będą się kontaktować telefonicznie doradcy z TP. W czasie tej  rozmowy można od razu złożyć deklarację przystąpienia do ubezpieczenia, a  składka doliczana będzie bezpośrednio do faktury za usługi TP.
 
 Klienci mają do wyboru 2 warianty ubezpieczenia. W zależności od wysokości  miesięcznej składki ubezpieczeniowej, 11 zł lub 16 zł, polisa gwarantuje wypłatę  następujących świadczeń (wariant 1 / wariant 2):
 
 5 000 zł / 10 000 zł w przypadku śmierci w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
 
 25 000 zł / 100 000 zł w przypadku śmierci w następstwie wypadku  komunikacyjnego,
 
 50 000 zł / 150 000 zł w przypadku śmierci w następstwie wypadku lotniczego
 
 100 zł / 200 zł miesięcznego świadczenia w przypadku utraty pracy, jeżeli  ubezpieczony uzyskał status bezrobotnego z prawem do zasiłku dla bezrobotnych.
 
 Ubezpieczenie „Bezpieczny Rachunek" może być zawarte na miesiąc z automatycznym  comiesięcznym odnowieniem. W każdym momencie można telefonicznie złożyć  oświadczenie o rezygnacji z ubezpieczenia, dzwoniąc na numer 801 505 505. Pod  tym numerem można również uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące  ubezpieczenia.
 
 Początkowo „Bezpieczny rachunek" jest dostępny tylko dla wybranej grupy klientów  TP, z którymi telefonicznie skontaktują się doradcy. W przyszłości  Telekomunikacja Polska planuje umożliwić zakup ubezpieczenia „Bezpieczny  rachunek" wszystkim swoim klientom.
 
 Szczegółowe informacje są dostępne na stronie: http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/ubezpieczenia/ubezpieczenia/
 
           
           
           
           
           
          