Walentynkowa reklama T-Mobile

Newsy
Opinie: 0

T-Mobile rusza z walentynkową odsłoną kampanii „Teraz ma znacznie”, promującą ofertę z internetem bez ograniczeń.

Dodatkowo przygotowano spot produktowy, promujący ofertę na urządzenia marki OPPO. Wybierając smartfon OPPO Reno6 między 1 a14 lutego, drugi telefon tej marki otrzymujemy 50% taniej. I tak decydując się na zestaw w taryfie L klient otrzymuje dodatkowe 300 zł zniżki taryfowej na pierwszy telefon, a do tego:

  • Przy wyborze OPPO Reno6 za drugi telefon OPPO Reno6 zapłacimy 1249 zł zamiast 2499 zł
  • Przy wyborze OPPO Reno6 za drugi telefon OPPO Reno5 Lite zapłacimy 699 zł zamiast 1399 zł

Kampanie przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa. Za działania reklamowe w internecie odpowiada VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL stworzyła agencja ARC – Grupa Publicis.

Spot walentynkowy:

Spot promujący ofertę ze smartfonami OPPO:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: