T-Mobile za 95 zł daje wszystko no limit - oferta już w sprzedaży

Akcje partnerskie | Newsy
Opinie: 0
Elastyczna oferta konwergentna to jest to, na co czekali klienci

Klienci doceniają zalety ofert łączonych, gdzie w jednym pakiecie otrzymują usługi głosowe, internet mobilny, internet domowy oraz bogaty wybór kanałów telewizyjnych. Do tej pory brakowało w nich im tylko jednego elastyczności. Narzekali, że czują się “uwiązani” do najdroższych tego typu abonamentów, których nie mogą potem zmodyfikować. Teraz na rynku pojawiła się oferta Magenta Dom od T-Mobile, która oferuje nielimitowane doświadczenie oraz łamie dokuczliwy schemat, pozwalając na zmianę pakietu telewizyjnego co miesiąc, w zależności od swoich potrzeb. Dzięki temu klienci nie muszą przepłacać. Prościej się nie da!

Sposób korzystania z usług telekomunikacyjnych mocno w ostatnim czasie się zmienił. Istotnie przyczyniła się do tego pandemia, która spowodowała, że intensywniej zaczęliśmy wykorzystywać w domu internet do celów zawodowych (telepraca) czy nauki (zdalne nauczanie), ale też do rozrywki, czego efektem jest rosnąca popularność serwisów streamingowych, takich jak Netflix czy HBO MAX. W tym sensie dom stał się jeszcze ważniejszym miejscem – w którym pracujemy, uczymy się i spędzamy czas z bliskimi, np. wspólnie oglądając filmy i seriale, dzieląc się przy tym na bieżąco wrażeniami oraz spostrzeżeniami. A do tego niezbędne jest oczywiście szybkie łącze internetowe i dostęp do atrakcyjnych treści wideo.

Znajduje to potwierdzenie w statystykach operatorów – przykładowo w T-Mobile już 37 proc. ogólnego transferu danych stanowi transmisja z serwisów VOD. Co więcej, widoczne jest także zwiększające się zainteresowanie tymi usługami, bo zużycie danych związanych z VOD wzrosło u klientów T-Mobile w tym roku aż o 39 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Dziś klient chce mieć dostęp do szybkiego oraz nielimitowanego internetu praktycznie zawsze i wszędzie. Podobnie jest też z treściami wideo, bo nie tylko z telewizora w salonie, śledzi się dziś mecze czy ulubione seriale. To jeden z powodów, dlaczego dziś klienci kupując usługi u operatora, pytają coraz częściej o tzw. ofertę konwergentną, bo w jednym pakiecie chcą mieć dziś wszystko, tj. internet mobilny i światłowodowy, komórkę do rozmów i bogatą ofertę telewizyjną z dostępem do serwisów OTT.

Magenta Dom

Z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej przeprowadzonego wśród użytkowników usług telekomunikacyjnych, a opublikowanego na początku tego roku wynika, że blisko jedna trzecia badanych korzystała w swych gospodarstwach domowych z usług wiązanych (31,6 proc.). Najczęściej był to pakiet dwóch usług (67,9 proc.), rzadziej trzech (24 proc.). Najchętniej łączono takie usługi jak internet stacjonarny (70,8 proc.) oraz usługę telewizji (70,7 proc.). Trochę rzadziej telefonię komórkową (46,1 proc.) i internet mobilny (29,4 proc.).

Zaletą usług łączonych są też niższe opłaty – zwykle gdyby zsumować ceny za te usług kupowane oddzielnie rachunek byłby znacznie wyższy. Konwergencja jednak to nie tylko oszczędności, ale przede wszystkim możliwość korzystania z różnego usług telekomunikacyjnych (streaming, wideokonferencje, czaty) z dowolnego miejsca, bez względu na to, czy w danej chwili jesteśmy przyłączeni do sieci stacjonarnej czy mobilnej i niezależnie od tego jakiego rodzaju urządzenia używamy. Nie ma więc żadnych przeciwwskazań, by telewizję, filmy czy seriale oglądać nie tylko na dużym ekranie, ale też na smartfonie, tablecie czy laptopie, zarówno w domu, jak i podróży.

Zaletą kupowania usług w pakiecie - co szybko doceniają klienci - jest również uproszczenie formalności i wygoda wynikające z jednej umowy na wiele różnych usług oraz jednej płatności za nie na jednej fakturze.

Patrząc na badanie UKE z drugiej strony, trudno jednak nie zauważyć, że ciągle około dwie trzecie użytkowników usług telekomunikacyjnych nie zdecydowała się na wybór oferty konwergentnej. Dlaczego? Można wskazać na kilka barier: dostępne oferty rynkowe często nie proponują zadowalającej jakości, wiążą się z koniecznością wyboru kosztownego pakietu lub płaceniem np. za kanały TV, których zwyczajnie nie klient potrzebuje. Nierzadko pojawiają się ciekawe promocje, ale oferty bywają tak złożone, że trudno zrozumieć, co właściwie i na jakich zasadach kupujemy.

Ten problem dostrzegła sieć T-Mobile wychodząc na rynek z nową ofertą, którą wyróżniają brak limitów, elastyczność oraz prostota. Chodzi tu o nową ofertę Magenta Dom z nielimitowanym abonamentem komórkowym, internetem światłowodowym i telewizją w T-Mobile.

W ramach oferty abonamentowej w Magenta Dom użytkownik ma do dyspozycji bowiem nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w kraju i w roamingu w UE oraz nieograniczony limit danych do wykorzystania internet mobilny w smartfonie z prędkością do 30 Mb/s. W skład abonamentu wchodzi także roczny bezpłatny dostęp do usługi „Rozrywka bez Ograniczeń”, dzięki której klient może korzystać każdego miesiąca z tej samej lub innej usługi – takiej jak np. Legimi, Tidal czy HBO Max.

Drugim elementem zestawu jest internet światłowodowy dla domu o prędkości do 300 Mb/s. Trzecim – usługa telewizji ze 130 kanałami (w tym m.in. HBO, kanały z rodziny Disneya, Eleven Sports, czy TVN24) z pakietu L w promocyjnej ofercie na rok. Do tego dochodzi dostęp do platformy Player na 12 miesięcy bez reklam w prezencie oraz router Wi-Fi.

Magenta Dom

W trakcie rocznego okresu promocyjnego, za cały pakiet usług klienci zapłacą 95 zł miesięcznie.

Co ważne, oferta Magenta Dom została stworzona w oparciu o opinie i oczekiwania klientów, rozczarowanych niektórymi praktykami innych operatorów, np. brakiem elastyczności i sztywnym “przywiązaniem” do określonego pakietu na lata (a przecież potrzeby mogą się w pewnym momencie zmienić). W badaniu przeprowadzonym dla T-Mobile aż 96 proc. respondentów wskazało właśnie elastyczność oferty i jej dostosowanie do indywidualnych potrzeb za bardzo ważne.

Przykładowo klienci jako problem wskazywali – występujące z reguły w ofertach operatorów – powiązanie maksymalnych pakietów internetowych z najwyższymi i najdroższymi opcjami telewizji – w efekcie klienci czują się “uwiązani” do najdroższych abonamentów, których nie mogą zmodyfikować, nawet jeśli telewizję oglądają sporadycznie lub są fanami jedynie kilku kanałów. T-Mobile postanowił przełamać tę niemiłą dla wielu klientów regułę i postawić na elastyczność. W efekcie, w ofercie Magenta Dom treści i pakiety telewizyjne dobierane są przez klienta.

Na przykład pakiety OTT mogą być modyfikowane nawet co miesiąc – po okresie promocyjnym to klient decyduje, który wariant jest dla niego optymalny w danym miesiącu. Dodatkowo część kosztów T-Mobile bierze na siebie – w ramach prezentu, jak opisano powyżej, przez pierwszych 12 miesięcy na klientów czeka darmowy dostęp do Playera, a także do HBO Max/ Eleven Sports/ Legimi lub Tidala. W przypadku zaś usługi telewizyjnej klient przez rok w ramach promocji sprawdzi, co oferuje pełny pakiet 130 kanałów, a potem – po 12-miesięcznym okresie promocyjnym – może świadomie zdecydować, czy chce przy nim zostać, czy też wybrać mniejszy. Do wyboru są trzy opcje – S z 60 kanałami w tej samej cenie (95 zł), M z 110 kanałami w łącznej cenie 120 zł dla całej oferty oraz L ze 130 kanałami za 145 zł miesięcznie. To jednak nie wszystko – osoby korzystające z oferty T-Mobile mogą liczyć naprawdę na pełną swobodę Każdego miesiąca mogą więc modyfikować typ pakietu telewizyjnego w zależności od swoich potrzeb. I tak – w jednym miesiącu przykładowo zdecydować się na pakiet L, po miesiącu zaś – S, zachowując pozostałe, nielimitowane elementy oferty bez zmian. Decyzja należy do użytkowników.

Co ważne, modyfikacji można zaś łatwo dokonać za pomocą aplikacji, bez wychodzenia z domu – prościej się nie a, właśnie prostota jest jednym z elementów, który wyróżnia ofertę Magenta Dom i gdzie pełny pakiet nielimitowanych usług dla domu można kupić w konkurencyjnej cenie (95 zł w ofercie L przez rok) a potem można go z łatwością modyfikować za pomocą aplikacji Mój T-Mobile.

Dodać też trzeba, że w Magenta Dom z ofertą telewizji za 1 zł użytkownik otrzymuje dekoder, który – poza korzystaniem z pakietu telewizyjnego w ramach oferty Magenta Dom – daje także dostęp do świata aplikacji i usług Android TV. Tym samym klienci mogą korzystać także z wielu serwisów i platform, m.in. HBO Max, a dzięki dostępnym funkcjom smart ulubione seriale czy filmy będą dostępne w dogodnym dla nich momencie. Dodatkowo klient nie musi łączyć dekodera wyłącznie z usługą Magenta Dom – może z jego pomocą korzystać z serwisów, które już używa. Urządzenie pozwala także na nagrywanie i przechowywanie do 100 godzin nagrań do 180 dni od nagrania oraz daje dostęp do programów wyemitowanych nawet 7 dni wstecz.

Magenta Dom

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: