Do końca czerwca trwa kampania promująca rozwiązanie  Nokia Intellisync Mobile Suite (NIMS). Jest ona skierowana do kadry  zarządzającej średniego i wyższego szczebla oraz do specjalistów zajmujących się  informatyką w przedsiębiorstwach. 
 
 Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na oprogramowanie Nokia Intellisync Mobile  Suite, które umożliwia pracownikom firmy stały dostęp do emailowej poczty  służbowej oraz zasobów sieci firmy za pomocą telefonu komórkowego oraz  wypromowanie specjalnej strony www.intellisync.com.pl, gdzie dokładnie można  poznać pełen zakres zastosowań tego rozwiązania oraz otrzymać bezpłatną wersję  testową oprogramowania.
 
 Do tej chwili trwania kampanii, stronę odwiedzono już 3200 razy. Formularz na  uzyskanie wersji testowej wypełniono ponad 500 razy, z czego unikalnych zgłoszeń  jest około 300.
 
 Kampania wykorzystuje informacyjne emaile oraz artykuły promujące oprogramowanie  , które umieszczone są w branżowych portalach internetowych. Wśród nich znalazły  się takie tytuły, jak: cio.cxo.pl, internetstandard.pl, computerworld.pl; idg.pl;  tomshardware.pl, crn.pl trademedia.pl, biznesnet.pl; Money.pl, bankier.pl,  cire.pl, logistyka.net.pl.