Tylko teraz najnowsze POCO z rabatem

Newsy | Promocje
Opinie: 0
Tylko teraz najnowszy POCO z rabatem

POCO oficjalnie zaprezentowało serię smartfonów POCO F8 oraz nowy tablet Pad M1 podczas globalnej premiery na Bali.

 

Do sprzedaży w Polsce trafiają dwa flagowe modele – POCO F8 Ultra i POCO F8 Pro – oraz tablet POCO Pad M1. 

 

POCO F8 Ultra korzysta z procesora Snapdragon 8 Elite Gen 5 wspieranego przez układ VisionBoost D8. Producent chwali się wynikiem ponad 3,94 mln punktów w AnTuTu oraz dodatkowymi funkcjami dla graczy: do 120 FPS, podbicie rozdzielczości do 1,5K, Game HDR i tryb AI Super Resolution dla popularnych tytułów. Smartfon ma system chłodzenia LiquidCool z trójwymiarowym systemem IceLoop o powierzchni 6700 mm².

W serii F8 zadebiutowała współpraca z Bose – technologia „Sound by Bose” trafiła do systemu głośników w obu modelach. W F8 Ultra zastosowano konfigurację 2.1, a użytkownik może wybrać jeden z dwóch profili dźwiękowych: Dynamiczny lub Zbalansowany.

Nowy wyświetlacz POCO HyperRGB w F8 Ultra ma przekątną 6,9 cala, pełną strukturę subpikseli RGB i parametry zbliżone ostrością do paneli 2K, przy jednoczesnym obniżeniu zużycia energii względem poprzednika. Panel obsługuje ściemnianie DC przez cały dzień, ma minimalną jasność na poziomie 1 nita i bardzo wąskie ramki – 1,5 mm z trzech stron i 1,68 mm na dole. Obudowa otrzymała szkło POCO Shield Glass, aluminiową ramkę oraz certyfikat odporności IP68.

Zestaw aparatów w POCO F8 Ultra obejmuje główny sensor 50 Mpix Light Fusion 950 z OIS i matrycą 1/1,31”, wspierany przez peryskopowy teleobiektyw 50 Mpix z 5x zoomem optycznym i do 20x Ultra Zoom, a także 50 Mpix aparat ultraszerokokątny. Tryb Super Moon, Motion Capture i nowe filtry inspirowane kliszą mają poprawiać wrażenia foto i wideo. Z przodu znalazł się aparat 32 Mpix z automatycznym przełączaniem w tryb szerokokątny.

Za zasilanie F8 Ultra odpowiada bateria 6500 mAh, największa w historii serii F, z ładowaniem przewodowym 100W HyperCharge i ładowaniem bezprzewodowym 50W.

Oprogramowanie Xiaomi HyperOS 3 wnosi m.in. HyperIsland (rozbudowaną obsługę powiadomień i wielozadaniowości), HyperConnect (współpracę urządzeń i udostępnianie plików) oraz funkcje HyperAI, w tym AI Writing i integrację z agentem Gemini. Smartfon obsługuje eSIM oraz rozwiązania Xiaomi Astral Communication, które mają poprawiać jakość sygnału oraz zapewnić awaryjne połączenia głosowe offline.

POCO F8 Pro to tańsza propozycja. Smartfon korzysta z platformy Snapdragon 8 Elite, ma ten sam wyświetlacz POCO HyperRGB (tu o przekątnej 6,59 cala, w tzw. złotym podziale) oraz certyfikat IP68. Z tyłu znalazła się frezowana z jednego kawałka szkła obudowa z nowym efektem błyszcząco-matowym, a całość waży 199 g. Bateria 6210 mAh wspiera ładowanie 100W, a system chłodzenia to LiquidCool z trójwarstwowym IceLoop 3D.

System aparatów w F8 Pro obejmuje główny sensor 50 Mpix Light Fusion 800 z OIS oraz 50 Mpix teleobiektyw z 2,5x zoomem optycznym i 5x zoomem bezstratnym, przeznaczonym m.in. do portretów. Nie zabrakło też filtrów pozytywowych i negatywowych oraz nagrywania w 1440p z rozbudowaną stabilizacją.

Kolejną nowością jest tablet POCO Pad M1 z 12,1-calowym wyświetlaczem 2.5K 120 Hz, czterema głośnikami z Dolby Atmos i baterią 12000 mAh. Napędza go Snapdragon 7s Gen 4, a całość działa na Xiaomi HyperOS, z naciskiem na narzędzia AI i współpracę z innymi urządzeniami ekosystemu.

W ramach oferty premierowej, od 26 listopada do 21 grudnia 2025 r., urządzenia z serii POCO F8 dostępne są wyłącznie na mi.com oraz w oficjalnym sklepie Xiaomi Polska w serwisie Allegro.

 

F8 Ultra w wersji 12/256 GB kosztuje 2699 PLN (bez promocji 2999 PLN), a 16/512 GB – 2999 PLN (bez promocji 3299 PLN). 

Ceny F8 Pro wynoszą odpowiednio 2099 PLN (bez promocji 2299 PLN) oraz 2299 PLN (bez promocji 2599 PLN).

POCO Pad M1 w wersji 8/256 GB wyceniono promocyjnie na 1099 PLN (bez promocji 1299 PLN).

 

Dodatkowo przy zakupie F8 Ultra lub F8 Pro na stronie producenta można dobrać ładowarkę Xiaomi 90W HyperCharge Combo za 49 PLN oraz tablet POCO Pad M1 za 799 PLN.

W pakiecie znalazły się również okresy próbne usług: Spotify Premium (4 miesiące), YouTube Premium (3 miesiące) i Google One 100 GB (6 miesięcy) dla nowych użytkowników.

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: