Wyniki UPC Polska na koniec III kw. 2015 r.
Na koniec września 2015 r. UPC Polska miało 1 415 600 klientów, którzy 
korzystali z 2 784 100 usług (RGU).
Liczba klientów internetu szerokopasmowego zwiększyła się w ciągu ostatnich 
trzech miesięcy o 8 800 do poziomu 1 019 500, telewizji cyfrowej do poziomu 936 
400, czyli o 10 900 w porównaniu do stanu na koniec II kwartału 2015 r., a 
liczba klientów telefonii wzrosła o 9 100, do poziomu 578 400. Wraz z wzrostem 
liczby klientów Telewizji Cyfrowej UPC, zmniejsza się też liczba osób 
korzystających z telewizji analogowej, która wyniosła na koniec III kwartału 249 
700. Łącznie, liczba usług zwiększyła się na koniec III kwartału do poziomu 2 
784 100, co oznacza wzrost o 19 400, a liczba klientów wyniosła 1 415 600.
Dzięki stałym inwestycjom w rozwój nowoczesnej sieci szerokopasmowej, 
odsetek klientów korzystających z dostępu do internetu o szybkości 30 Mb/s i 
wyższej wzrósł do 87 proc., a potrójną usługę wybrało już 36 proc. klientów.
UPC Polska zwiększa zasięg swojej sieci – w trzecim kwartale 2015 r. już ponad 
2,8 mln gospodarstw domowych znalazło się w zasięgu usług UPC, w tym internetu o 
prędkości do 250 Mb/s. Od początku roku liczba gospodarstw domowych w zasięgu 
wzrosła o 84 400.
Dane operacyjne na koniec września 2015
| Video | Internet Subscribers | Telephony Subscribers | ||||||||
| Homes Passed | Two-way Homes Passed  | 
			Customer Relationships  | 
			Total RGUs  | 
			Basic Video Subscribers  | 
			Enhanced Video Subscribers  | 
			DTH Subscribers  | 
			MMDS Subscribers  | 
			Total Video  | 
		||
| 2,868,300 | 2,797,400 | 1,415,500 | 2,784,000 | 249,700 | 936,400 | - | - | 1,186,100 | 1,019,500 | 578,400 | 
Zmiany w okresie 09.2015 - 06.2015
| Video | Internet Subscribers | Telephony Subscribers | ||||||||
| Homes Passed | Two-way Homes Passed  | 
			Customer Relationships  | 
			Total RGUs  | 
			Basic Video Subscribers  | 
			Enhanced Video Subscribers  | 
			DTH Sub-scribers  | 
			MMDS Sub- scribers  | 
			Total Video  | 
		||
| 42,200 | 47,400 | (2,900) | 19,200 | (9,600) | 10,900 | - | - | 1,300 | 8,800 | 9,100 |