5 lipca 2007 roku zawarte zostało porozumienie pomiędzy  MNI Telecom a ETIENNETTE MEDIA reprezentującą lidera zespołu "Ich  Troje" Michała Wiśniewskiego, dotyczące współpracy przy budowie i wprowadzeniu  na rynek komercyjnej oferty usług telefonii mobilnej pod brandem związanym z  postacią Michała Wiśniewskiego.
 Zawarte porozumienie definiuje model współpracy pomiędzy stronami, określa  również generalne założenia dotyczące obowiązków stron, a także ustala  możliwości rozwojowe projektu, idące w stronę współpracy z podmiotami trzecimi,  definiowanymi ogólnie jako "sport & entertainment".
 Porozumienie w formie Listu Intencyjnego zakłada zawarcie w ciągu 30 dni  docelowej Umowy wprowadzenia na rynek nowego Brandu mobilnego w ramach projektu  MVNO MNI, związanego z osobą Michała Wiśniewskiego. Start usług mobilnych  przewidywany jest na jesień tego roku. Strony szacują, iż nowy Brand  zainteresuje w ciągu najbliższych dwóch lat kilkaset tysięcy fanów.
 Oferta usług mobilnych skierowana będzie do fanów oraz sympatyków nie tylko  zespołu "Ich Troje" i Michała Wiśniewskiego, ale także szeroko rozumianej branży  rozrywkowej. Będzie ona zawierała cały wachlarz usług towarzyszących w formie  serwisów informacyjnych, dostępu do dedykowanego contentu multimedialnego, a  więc muzyki, videoclipów, materiałów graficznych i innych.
 Znaczna część oferty będzie miała charakter ekskluzywny i skierowana zostanie  tylko do posiadaczy kart i telefonów tego mobilnego Brandu. Część oferty dodanej  dotyczyć będzie kontaktu z samym Michałem Wiśniewskim oraz jego specjalnymi  gośćmi. Inna jej część zbudowana będzie w modelu działań promocyjnych łączących  np. sprzedaż płyt i wydawnictw artysty z cenami i pakietami promocyjnymi usług  stricte telekomunikacyjnych.
 Szczegóły tej strategii artysta oraz obie uczestniczące w projekcie spółki  zaprezentują w późniejszym terminie.
 
 MNI Telecom zawarła w dniu 31 maja br umowę dotyczącą budowy Wirtualnego  Operatora Mobilnego (MVNO) z PTK Centertel i będzie wykorzystywać infrastrukturę  operatora do świadczenia usług pod brandem własnym oraz brandami  stowarzyszonymi. Podpisane Porozumienie jest elementem realizacji przez Grupę  MNI projektu MVNO, w oparciu między innymi o programy partnerskie takie jak ten,  realizowany wspólnie ze spółką Etiennette Media.