20 GB dla wszystkich klientów T-Mobile w najbliższy weekend

Promocje
Opinie: 45

T-Mobile zaoferował wszystkim swoim klientom w ten weekend bezpłatny pakiet 20 GB. Pakiet zostanie automatycznie włączony wszystkim klientom w sobotę 6 sierpnia i wyłączony w niedzielę 7 sierpnia.

Pakiet będzie aktywowany bez żadnych kodów i będzie go można wykorzystać na dowolne usługi.W sobotę będzie można wykorzystać 10 GB i w niedzielę kolejne 10 GB.

Opinie:

Opinie archiwalne (45):

Komentuj

Komentarze / 45

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Greczy pisze: 2016-08-04 13:50
    Tego jeszcze nie było, jestem zaskoczony ale b miło.
    6
  • Users Avatars Mini
    b9 pisze: 2016-08-04 13:55
    Coby nie nie napisać to świetna sprawa. Doceniam szczególnie fakt że nie trzeba nic aktywować i GB są dla wszystkich. To miła odmiana po promocjach które kiedyś robili z wieloma warunkami, jak widać mocno od tego odchodzą.
    4
  • Users Avatars Mini
    Mirek pisze: 2016-08-04 13:55
    Zwykła rekompensata za problemy z siecią
    1
  • Users Avatars Mini
    mmk pisze: 2016-08-04 13:58
    Utraty wizerunku jaki wypracowała jeszcze ERA nigdy nie odzyskają.
    9
  • Users Avatars Mini
    Mirek pisze: 2016-08-04 13:59
    Brakuje ich słynnego 4 gr za sprawdzenia stanu konta i zmianę warunków w czasie umowy.
    2
  • Users Avatars Mini
    Adam555 pisze: 2016-08-04 14:04
    Dadzą bezpłatny pakiet, a wzamian co wyłączą? Pytam bo ostatnio też coś tam dawali, ale wyłączali rwk.
    2
  • Users Avatars Mini
    Heyah banana wsadza mi banana pisze: 2016-08-04 14:04
    A heyah tez dostanie?
    -1
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2016-08-04 15:02
    Jako długoletni klient ERA o obecnie T-Mobile mogę powiedzieć jedno cieszy fakt że coś dają ale jest to rekompensata za awarię którą mieli. Wizerunek firmy jaką reprezentowała i sposób komunikacji z klientem to T-Mobile nigdy nie osiągnie to co było za czasów ERY
    -2
  • Users Avatars Mini
    jack pisze: 2016-08-04 15:05
    i będzie jak z tym TB czy cos podobnego . Miało byc dla wszystkich a ja w moim abonamencie otrzymałem komunikat, że mi się nie należy. Ściema marketingowa jak zawsze.
    1
  • Users Avatars Mini
    comicsans pisze: 2016-08-04 15:23
    czy będzie awaria albo jakiś problem, to się dopiero przekonamy, póki co się trzeba cieszyć, bo przynajmniej pakiet zostanie na dłużej, a u mnie w uproszczonym abonamencie to wiecznie mi neta brakuje^^
    -4
  • Users Avatars Mini
    hi fi pisze: 2016-08-04 19:14
    T-mobile , serdeczne dzieki za wspanialy gest. Duzo pomyslnosci zycze w dalszej pracy. J.N.
    -2
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2016-08-04 19:34
    Ale nie odważną się by dać cos jak orange 6GB za 6zl. Niechby dali 5 za 5 . Oni porcjują w weekend. Śmieszne.
    1
  • Users Avatars Mini
    hi fi pisze: 2016-08-04 19:52
    @pabloki. Jestes facetem oczytanym w temacie. Musisz skontaktowac sie z applefa_unem. To na co sie powolujesz przedstaw w TK i oni przychyla sie do Twojej prosby i odpowiednie wydadza przepisy abys byl ZAWSZE ZADOWOLONY!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2016-08-04 22:33
    @ hi fi t mobi mówi że to taka fajna sieć to niech pokażą na co ich stać. Patrz ludzie sie ciesza że dostali ...ale na jakich warunkach...tu nie chodzi o zadowloenie , tylko zaczyna sie robic promocje w tonie orange -jak dac by nie dac.
    0
  • Users Avatars Mini
    hi fi pisze: 2016-08-05 09:00
    @pabloki rozumiem Twoj komentarz. Mozna prowadzic takie wywody calymi dniami i o roznych OP. Na Twojej podstawowej stronie, masz tego przyklady. Niezapominaj, najgorsze to : POLITYKA,Dziennikarstwo i RAK. Tak napisal jeden z kol. i jak przeanalizujesz, to co bys nie ruszyl zatemat, to mial RACJE. Nie jestes poczatkujacym i zawsze dasz rade PRZEKRECIC. temat!!! No to do miłego nastepnego spotkania na naszym tel......pl
    -1
  • Users Avatars Mini
    Mikołaj pisze: 2016-08-05 10:29
    a jak sprawdzić czy pakiet mi właczyli czy nie? Dostaniemy jakies SMSy ze pakiet włączony jest jakiś regulamin żeby przeczytać. Na infolinii jak zwykle nic nie wiedzą to po co takie promocje robią
    1
  • Users Avatars Mini
    hi fi pisze: 2016-08-05 11:08
    @Mikolaj. Jesli jestes w t- mobile, to w sobote i w niedziele dostajesz po 10 GB na dzien. Nic innego nie wlaczasz za wyjatkiem tele. Zadnych kodow nie potrzeba i masz po 10 GB. Zainstaluj sobie app Moj T-mmobile z Google Play i tam masz podstawowe informacje o swoim Koncie w dowolnej chwili.
    1
  • Users Avatars Mini
    kiern pisze: 2016-08-05 12:15
    O fajnie bo akurat mi się pakiet przed czasem skończył :)
    1
  • Users Avatars Mini
    hieronim pisze: 2016-08-05 14:09
    nie rozumiem tych Waszych dywagacji, dalibyście spokój i, jesli jesteście w TM, to się cieszcie, że zrobili takie promo. ja zazdroszcze i mysle, żeby do nich przejść, bo podobno mają jakąś prostą ofertę na umowę. ;p
    -2
  • Users Avatars Mini
    Wysiek pisze: 2016-08-05 16:29
    To będzie teraz test na obciążenie sieci...
    0
  • Users Avatars Mini
    spec pisze: 2016-08-05 16:29
    @hieronim hahaha o tak mają ten prosty abonament bez zwyżek i uproszczone faktury, jesteście żenujący wy pracownicy tmobile, że sami sobie musicie pisać pozytywne komentarze. "Ten prosty abonament" - to może konkrety, powiedz jaki prosty? Za trudne pytanie, nie było tego na szkoleniu? Każdy widzi z daleka wasze komentarze kadro specjalistów z tmobile - sieci tracącej najwięcej klientów o niefunkcjonującym boa i infolinii z powodu ucieczki pracowników na L4 bo takie kokosy im daliście ;) Więc odrobina samokrytyki i łeb w piasek bo tyle wam pozostało a w wolnej chwili obserwować konkurencję jak zdobywają aktywacje i uczyć się.
    1
  • Users Avatars Mini
    cq de pisze: 2016-08-05 21:39
    spec. bardzo dziekuje za piekny komentarz. Do tej pory nie zwracalem uwagi na T-mobile. Poczytalem ich oferty i teraz wiem, ze moge do nich przejsc. To sie stanie od 1-09-br. Bede polecal Twoj komentarz, bo w ten sposob staje sie ciekawy inabieram pewnosci kto to jest. Jeszcze raz dzieki PRZYJACIELU
    -1
  • Users Avatars Mini
    kage pisze: 2016-08-06 01:36
    No i już nie łączy z "best in test", a nawet 500mb nie wzięło. Wspaniała promocja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomus pisze: 2016-08-06 06:09
    Macie ten pakiet bo ja nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    hi fi pisze: 2016-08-06 06:30
    Tomus Tak , mam. Nie ma problemu z up/dow
    0
  • Users Avatars Mini
    Henio pisze: 2016-08-06 07:59
    Dziwne.Wlaczylem teraz I zjadlo mi 3 zeta.Chyba w mojej taryfie hot to nie ma tych darmowych giga.
    1
  • Users Avatars Mini
    hi fi pisze: 2016-08-06 09:44
    Henio Kazdy moze dxiś i jutro w dowolnej usludze na Karte odbierać 10 GB. Nie musisz wysyłać źadnych kodów. Sprawdzian uzywam Mój T-mobile oraz dodatkową app Net Counter. Wszystko się zgadza i stan GB w Moj T-mobile bez zmian. Na Net Counter ju mi pokazuje 3,5 GB i jest zgidny z licznikiem wewnetrznym telefonu
    0
  • Users Avatars Mini
    Henio pisze: 2016-08-06 09:57
    Do hi fi.Podobnie jak dawali darmowe giga w czasie i po euro nie bylo zadnych problemow.Tu jednak to nie zadzialalo.Napisalem do boku.Ciekawe jaka bedzie odpowiedz.
    0
  • Users Avatars Mini
    hi fi pisze: 2016-08-06 10:50
    Henio Jestem teź ciekawy co Ci odpowiedzą. Ja na co dzień uzywam STRONG LTE i działa wsxystko okey. Z wyprzedzeniem dostaję info o uzupełnieniu Konta. Karty SIM jeszcze nie rejestrowałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Spec pisze: 2016-08-07 08:05
    @cq de człowieku dobrze wiesz, że to opinia przede wszystkim waszych pracowników. Promocja weekendowa - tylko dlaczego nie zaznaczyli, że pobiera 3zł za bezpieczny internet i po 5 minutach wywala połączenie z internetem? ;) Orange miał przynajmniej odwagę przyznać się do kolejnej awarii a t-mobile bedzie siedział cicho. Dlatego, że ta usługa jest tak samo funkcjonalna jak wasz "abonament widmo bez zwyżek" haha. Nie jesteś klientem tylko siedzisz na ich garnuszku więc musisz bić brawo więc daruj sobie. Ale nie mam wam, pracownicy tego za złe bo jak wiadomo każdy orze jak może ale zmienicie punkt widzenia po kolejnych miesiącach bez prowizji i kolejnych kwartałach z wynikami bo znów idziecie na rekord ;)
    1
  • Users Avatars Mini
    Max pisze: 2016-08-07 09:00
    Nie mam tego pakietu a miał być dla wszystkich jak zwykle oszustwo promocja dla wybranych i żeby coś zarobić. Po co taka promocja żeby więcej klientów uciekło do konkurencji ?
    0
  • Users Avatars Mini
    cq de pisze: 2016-08-07 10:27
    @Spec Ja ze zrozumieniem i współczuciem przeczytałwm Twój komentarz o MOJEJ PRZYNALEŹNOŚCI ZAWODOWEJ. Musisz naleźeć do jakiejś pridemag i ją reprezentujesz. Ale źeby być kulturalnym na łamach prasy w swoich wypowiedziach, powinieneś mieć dowody przeciwko mojej osoby. Tak, to jest tylko SZCZEKANIE. NA INNYCH STRONACH ROBISZ TO SAMO!!!!!!!!
    -1
  • Users Avatars Mini
    xdxdxf pisze: 2016-08-07 10:38
    Cq de. ale to jest fajfus ten Spec. Nie wie kim jestes i takie ŚWIŃSTWA PISAĆ.
    -2
  • Users Avatars Mini
    xdxdxf pisze: 2016-08-07 11:08
    Spec - szczekaj
    -2
  • Users Avatars Mini
    hytsz pisze: 2016-08-07 18:17
    Solidny pakiet danych, mogę buszować bez ograniczeń.
    0
  • Users Avatars Mini
    edek pisze: 2016-08-07 21:44
    U mnie również zabrało 3 PLN (taryfa Hot) za połączenie z internetem. Dziwna promocja. Poza tym mimo, że mam numer zarejestrowany po wpisaniu *100# jest komunikat, że numer jest niezarejestrowany. jak jest u Was?
    1
  • Users Avatars Mini
    hi fi pisze: 2016-08-07 22:05
    @ edek. Ja używam na codzień STRONG LTE ( na karte) W sobote i dzisiaj cały czas mam super up/down. Mnie nie pobrało ani 1 grosika z Konta. Cały czas pobrane GB sprawdzam na. Net Counter i liczniku GB w. urzadzeniu. Zauważyłem, że czasem z opóżnieniem przychodzą sms z iboa.pl. Oczywiście tak ja mam, ale ktoś inny może sie różnić. Używam tego. STRONG LTE. bo mi pasuje w powiazaniu z. pracą. Mam inne SIM jak mi w drodze coś nie pasuje i wymieniam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Spec pisze: 2016-08-08 09:29
    Do rzeczy pracownicy korporacji niemieckiej, dacie w końcu przykład waszym zdaniem uproszczonej faktury i tego abonamentu "bez zwyżek" :). Czy jaśnie rządząca wymyśliła taki slogan i musicie tak pisać? Wystarczy jeden przykład chyba podołacie? Czy za trudne zadanie? A i rzeczywiście stwierdzenie, że pracujecie dla t-mobile to duże ŚWIŃSTWO, sory :).
    1
  • Users Avatars Mini
    xdxdxf pisze: 2016-08-08 09:46
    Spec. ja cie wczoraj prosilem zebys szczekal. Jestes bardzo opozniony w rozwoju, bo dopiero dzisiaj zalapales. Masz uwagi to napisz do TK skarge na OP. ktory wg ciebie zle pracuje. Obrabiasz cztery litery tam gdzie wszyscy co innego mysla o porzadnym operatorze. Przedztoba TYLKO INTERWENCJA W TK.rozwiaze twoj!!!!! problem ro
    -1
  • Users Avatars Mini
    Spec pisze: 2016-08-08 10:15
    Piszę wtedy kiedy chcę a nie wtedy kiedy mi każą i tym się różnimy ;) Podaj w końcu przykład tych zmian wprowadzonych dla waszych klientów a mianowicie uproszczonych faktur i "abonamentu bez zwyżek". Są takie czy ich nie ma? I nie zmieniaj tematu bo na mnie to nie działa. Masz choć tyle odwagi...?
    1
  • Users Avatars Mini
    xdxdxf pisze: 2016-08-08 10:34
    twoj problem mnie nie interesuje. Nue znam twoich problemow z t-mobile i jakie podpisywales umowy. Ja jestem WOLNY i nikt mi w źadnym momencie nie narzuca swojej woli. Korzystam rowniez z t'mobile z odpowiednich dla mnie!!!!! uslug i jestem SUPER ZADOWOLONY Jesli mi coś nie odpowiada to dokonuje zmian i nie wnikam w system handlowy OP. To on wie jak soba zarzadzac i jakie pobierac oplaty. Klient powinien analizowac i jak mu nie pasuje to mówi OP "dowidzenia"
    -1
  • Users Avatars Mini
    Spec pisze: 2016-08-08 10:56
    Sam zacząłeś dialog w moim kierunku więc jeżeli wyjąłeś szabelkę to mam nadzieję, że umiesz nią machać? Komentarze są po to żeby się wypowiadać i każdy ma swoje zdanie poparte jakimś doświadczeniem. Jeżeli w mediach padają teksty "abonament bez zwyżek", "proste faktury" a nikt nie poparł tego dowodami to należy to wyjaśnić nie sądzisz? Twoja prowokacja na zasadzie używania pojęć pejoratywnych daje dowód na to, że nie jesteś tylko klientem t-mobile ponieważ twoje zaangażowanie w ośmieszenie komentarzy negatywnych w stosunku do t-mobile jest dużo bardziej osobiste ;). Dlatego kulturalnie proszę o wyjaśnienie tych waszych myśli przewodnich. A co do ostatniego zdania, które napisałeś - klienci wiedzą jak analizować potrzeby i jak odczytywać intencje operatora przecież widać to po wynikach kwartalnych ;)
    1
  • Users Avatars Mini
    xdxdxf pisze: 2016-08-08 12:01
    Soec TY PIERWSZY!!!!! zaczales na tej stronie pisac bzdury. Juz wyzej ci napisalem, ze nie interesuja mnie twoje problemy. W zagadnienia zwiazane z dzialalnoscia OP nie wchodzilem w zadnym podtemacie. To sa ich tematy. Jak ci sie cos nie podoba z ich dzialalnoscia i informacjami, zglos problem gdzie potrzeba. Tu na lamach prasy krytykuj - moze T-mobile cie przecxyta i zmienia podstawy swojej dzialalnosci. Najlepiej to zglos probkem na policje lub TK
    -1
  • Users Avatars Mini
    Oligar pisze: 2016-08-08 12:49
    Zaskoczyła mnie ta promocja, ale widzę że to nie była jakaś tajna akcja. 20 GB nie wykorzystałem ale połowę na pewno. A co do pokemon Go to ostatnio widziałem nawet panią 50 + zamierającą pokemony także promocja super w czas.
    27
  • Users Avatars Mini
    hi fi pisze: 2016-08-08 13:07
    @ Oligar na czym rzecz polega z tą grą? Jeszcze nie mam nic zainstalowanego z gier. I co byś polecał?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: