Ericsson przenosi swój rdzeń do Google Cloud - wszystko ma działać lepiej

Newsy
Opinie: 0
Ericsson przenosi swój rdzeń do Google Cloud - wszystko ma działać lepiej

Ericsson ogłosił wprowadzenie na rynek Ericsson On-Demand, nowego rozwiązania dostarczającego usługi sieci rdzeniowej jako platformę typu software-as-a-service (SaaS) dla dostawców usług komunikacyjnych (CSP).

Platforma została zaprojektowana we współpracy z Google Cloud, wykorzystując infrastrukturę AI i Google Kubernetes Engine (GKE) i jest zarządzana przez Ericssona.

Rozwiązanie to ma pomóc dostawcom usług komunikacyjnych w szybkim uruchomieniu i rozbudowie usług sieci podstawowej, obniżeniu kosztów operacyjnych i uzyskaniu elastyczności biznesowej dzięki w pełni zarządzanej platformie natywnej dla chmury.

Ericsson On-Demand ma oferować radykalną zmianę w zakresie elastyczności i wydajności. Platforma wdraża pełną infrastrukturę podstawową w ciągu kilku minut, można ją skalować w górę lub w dół w zależności od potrzeb, a dostawcy usług komunikacyjnych płacą tylko za to, z czego korzystają.

Platforma wykorzystuje Google Kubernetes Engine do uproszczenia i poprawy dostępności sieci, a także pełną infrastrukturę AI Google Cloud, która jest dostępna globalnie w 42 regionach chmury i obejmuje ponad dwa miliony mil światłowodów naziemnych i podmorskich.

Najważniejsze cechy Ericsson On-Demand:

  • Provisioning w ciągu kilku minut: szybkie uruchamianie podstawowych usług sieciowych bez długich cykli wdrażania.
  • Elastyczna skalowalność: natychmiastowe zwiększanie wydajności w celu zaspokojenia szczytowego zapotrzebowania bez konieczności ponoszenia kosztów inwestycyjnych z góry lub nadmiernego provisioningu.
  • Ekonomiczne i przejrzyste ceny: rozliczenia oparte na zużyciu, bez opłat za infrastrukturę lub licencje.
  • Możliwość szybkiego wprowadzania innowacji: umożliwia dostawcom usług komunikacyjnych wprowadzanie innowacji w tempie chmury i globalną ekspansję.
  • W pełni zarządzane operacje: obsługiwane przez zespoły Ericsson ds. niezawodności witryn (SRE) dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z diagnostyką wspomaganą sztuczną inteligencją i automatyzacją cyklu życia, co dodatkowo skraca czas rozwiązywania problemów i zmniejsza koszty operacyjne.
  • Wbudowane zabezpieczenia i kontrola: wdrożenia z ograniczeniami geograficznymi, zasady zarządzania tożsamością i dostępem (IAM) oraz zapory ogniowe natywne dla chmury.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: