iSpot poinformował, że przekroczył próg 50 salonów w Polsce i otworzył dwie nowe lokalizacje w województwie podlaskim. W ostatnich tygodniach sieć uruchomiła 50. i 51. punkt sprzedaży w Białymstoku oraz w Suwałkach, po raz pierwszy w tym regionie kraju. Nowe sklepy działają odpowiednio w centrum handlowym G City Biała i w Suwałki Plaza.
Firma podkreśla, że rozwój sieci ma zwiększać dostępność produktów i usług Apple poza największymi ośrodkami. iSpot działa jako sieć autoryzowanych salonów w standardach Apple Premium Partner, Apple Premium Reseller oraz Apple Authorized Reseller, oferując sprzedaż urządzeń i wsparcie serwisowo-doradcze dla klientów indywidualnych, biznesu i edukacji.
Ekspansja iSpot w ostatnich latach była wspierana m.in. przejęciem spółki Cortland wraz z 16 salonami. Równolegle firma rozwija projekty edukacyjne, w tym program iStudies, obecny – według podanych danych – na ponad 20 uczelniach i z udziałem ponad 140 ambasadorów wśród studentów.
Spółka zapowiada dalsze inwestycje w kolejnych lokalizacjach oraz rozwój usług szkoleniowych i doradczych. iSpot należy do 1923 Investments plc, holdingu nadzorującego spółki z obszaru technologii i handlu, powiązanego z grupą Hili Ventures. Z danych finansowych przekazanych w materiale wynika, że iSpot miał w 2024 roku 1,27 mld zł przychodów oraz 24,3 mln zł zysku netto, wobec 1,32 mld zł przychodów i 42,5 mln zł zysku netto rok wcześniej.
| 2022 | 2023 | 2024 | |
| Amortyzacja | -18 995 466 | -27 850 656 | -30 950 899 |
| Przychody | 866 417 960 | 1 315 979 447 | 1 271 699 170 |
| EBITDA | 58 018 263 | 83 643 355 | 73 576 486 |
| EBIT | 39 022 797 | 55 792 729 | 42 625 587 |
| Zysk netto | 22 919 896 | 42 491 198 | 24 296 037 |
| CAGR | 52% | 21% |