Od 1 lipca 2025 r. sieć iMad – Apple Premium Service Provider i Authorized Reseller – wprowadza bezpłatną, 36-miesięczną gwarancję na każde nowe urządzenie Apple sprzedawane w swoich salonach i sklepie internetowym. iMad twierdzi, że to pierwsza tak szeroka oferta serwisowa partnera z Cupertinio w naszym kraju.
Firma akcentuje, że oferta dotyczy każdego klienta – od osób prywatnych po jednoosobowe działalności i spółki – bez dopłat czy konieczności wykupywania planów serwisowych.
Standardowo w Polsce sprzęt Apple objęty jest 12 miesiącami gwarancji producenta; przedłużenie (np. AppleCare+) wymaga dodatkowej opłaty i nie zawsze jest dostępne dla wszystkich modeli. Trzyletnia ochrona wpisana w cenę może więc wymusić rewizję warunków gwarancyjnych u innych APR-ów oraz dużych retailerów elektroniki.
Pełny dokument określający procedurę zgłaszania usterek, wyłączenia (np. zużycie baterii, uszkodzenia mechaniczne) i zasady transportu urządzeń jest dostępny poniżej.