NEONET zwolni 1/4 pracowników centrali i zamknie część sklepów

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
NEONET zwolni 1/4 pracowników centrali i zamknie część sklepów

Zarząd NEONET potwierdził w specjalnym komunikacie, że spółka jest w trakcie procesu restrukturyzacji, którego celem jest jak najszybsze poprawienie sytuacji przedsiębiorstwa i zapewnienie stabilizacji na przyszłość.

W związku z tym, zarząd poinformował o rozpoczęciu procesu redukcji etatów obejmujących centralę firmy.

Osoby otrzymujące informację o zakończeniu współpracy zostaną wyposażone w kluczowe narzędzia wspierające w tym czasie:

  • Pracownicy mają zagwarantowane odprawy, których wysokość będzie uzależniona od stażu pracy.
  • Wobec pracowników zachowany zostanie okres wypowiedzenia przewidziany przepisami prawa oraz zapisami w umowie.
  • Spółka udzieli pracownikom wsparcia w odnalezieniu się na rynku pracy w ramach specjalnie przygotowanego programu outplacement’owego.

NEONET chce im pomóc w przygotowaniu CV i symulacji przyszłych rozmów rekrutacyjnych oraz przygotuje listy referencyjne.

Dział HR NEONET poleci wytypowanych pracowników firmom rekrutacyjnym, aby jak najszybciej włączyć te osoby w rynek pracy w branży retail.

Przygotowywany jest także dodatkowy pakiet wsparcia w ramach współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy.

Część pracowników otrzyma także możliwość kontynuowania pracy w strukturach GK NEONET.

Spółka NEONET S.A. zatrudnia w centrali 377 pracowników w pięciu grupach zawodowych. Wszystkie grupy zostały uwzględnione w planach redukcji etatów, a łączna liczba pracowników objętych programem grupowych zwolnień sięgnie 80-100 osób.

Dodatkowo w ramach podejmowanych działań realizowana jest likwidacja wybranych sklepów stacjonarnych w sieci NEONET.

Taki proces już się rozpoczął i część sklepów została lub w najbliższych miesiącach zostanie zamknięta. Wszyscy pracownicy zamykanych sklepów stacjonarnych również objęci są programem wspierającym obejmującym m.in. gwarancję odprawy oraz program outplacement’owy.

W przypadku, jeżeli Klient nabył produkt w likwidowanym sklepie, ma do dyspozycji kilka możliwości zgłoszenia reklamacji w zależności od preferowanej przez Klienta formy:

  • Możliwość zgłoszenia reklamacji w dowolnym sklepie NEONET.
  • Możliwość zgłoszenia reklamacji telefonicznie pod numerem telefonu: 799 36 36 36
  • Możliwość zgłoszenia reklamacji mailowo na adres: reklamacje@neonet.pl albo bok@neonet.pl
  • Za pomocą formularza na stronie www.neonet.pl
  • Możliwość wyrażenia woli zamówienia usług serwisowych pod wskazany przez siebie adres.

Jeżeli w toku realizacji reklamacji podjęta zostanie decyzja o zabraniu sprzętu, wówczas to NEONET zajmuje się całym procesem odbioru urządzenia od klienta a następnie zwrotu urządzenia pod wskazany adres.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: