Netia Soundbox 4K - Grupa Polsat Plus decyduje się na dekoder z Androidem i głośnikami

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
Netia Soundbox 4K - Grupa Polsat Plus decyduje się na dekoder z Androidem i głośnikami

Netia wprowadza do oferty dekoder Netia Soundbox 4K.

Jest to pierwsze rozwiązanie do domów, oferowane przez operatora w Polsce z wbudowanymi głośnikami wykorzystującymi technologię Dolby Atmos z dźwiękiem zoptymalizowanym przez firmę Bang & Olufsen, jakością obrazu 4K, oparte o platformę Android TV. – powiedział Tomasz Dakowski, Członek Zarządu Netia S.A., Dyrektor Generalny Obszaru B2C.

Nowe urządzenie jest pierwszym, oferowanym przez Grupę Polsat Plus, które wykorzystuje platformę Android TV.

Producentem dekodera jest firma Sagemcom. Soundbox 4K obsługuje dźwięk przestrzenny Dolby Atmos z 4 wbudowanych głośników.

Dekoder będzie dostępny dla abonentów telewizji 4K za dodatkową opłatą w wysokości 30 zł miesięcznie.

Netia rozpoczyna też kolejną ewolucję  identyfikacji wizualnej swojej marki. Netia to marka telekomunikacyjna z 30-letnią historią. W tym czasie przeszła trzy duże zmiany identyfikacji wizualnej. Od 2018 roku Netia jest częścią Grupy Polsat Plus.

Rozpoczęta właśnie ewolucja identyfikacji wizualnej marki Netia wpisuje się w zrealizowany przez Grupę Polsat Plus w połowie 2021 roku projekt harmonizacji i rebrandingu marek.

Zmiany identyfikacji wizualnej, w tym wymiana logotypu Netia m.in. w materiałach reklamowych, czy infrastrukturze, będą następować stopniowo.

19 lutego br. wystartowała również druga telewizyjna kampania reklamowa z udziałem Katarzyny Kwiatkowskiej, wcielającej się w Netię, Boginię Nieziemskiej Rozrywki. W kampanii TV (na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Grupa Discovery) emitowane będą 30-sekundowe spoty reklamowe pakietu: Światłowód, Telewizja, Disney+ przez 3 miesiące na start za 0 zł, a następnie za 75 zł miesięcznie.

Reklamy Netii, nawiązujące do kampanii TV pojawią się również w Internecie, a także na tyłach autobusów w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Tychach, Sosnowcu, Wrocławie, Trójmieście, Lublinie i Gliwicach.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 z Grupy Dentsu, a za zakup mediów Iprospect (Grupa Dentsu). Spot wyprodukowała firma TFP.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: