OPPO w Polsce ma bardzo ambitne plany na przyszły rok

Akcje partnerskie | Newsy
Opinie: 0
OPPO w Polsce ma bardzo ambitne plany na przyszły rok

OPPO ma ambitne plany na polskim rynku w nadchodzącym roku, co zostało przedstawione podczas specjalnego spotkania z dziennikarzami, na którym podsumowano bieżący rok i zaprezentowano perspektywy na najbliższe miesiące.

Podczas wydarzenia w Warszawie ujawniono, że OPPO zajmuje obecnie czwartą pozycję globalnie wśród dostawców smartfonów z systemem Android, będąc jednocześnie drugim największym graczem na rodzimym rynku chińskim. Świadomość marki OPPO na światowym poziomie wynosi już prawie 87%, z wskaźnikiem brand consideration (rozpatrywanie produktów marki w planach zakupowych) przekraczającym 35%. Brand preference dla marki OPPO osiągnął poziom 13.3%. To bardzo imponujące rezultaty.

OPPO w Polsce ma bardzo ambitne plany na przyszły rok

W Polsce, świadomość marki OPPO wzrosła już do ponad 70%, a seria RENO cieszy się poziomem świadomości na poziomie 50%. To efekt długotrwałej i intensywnej pracy, którą firma prowadzi na polskim rynku od wielu miesięcy.

Oferta OPPO w Polsce obejmuje trzy główne serie: flagową Find N, mocną średnią półkę RENO oraz dostępną cenowo serię A. Firma zajmuje również trzecią pozycję na polskim rynku w kategorii słuchawek bezprzewodowych TWS. W ciągu roku sprzedaż słuchawek OPPO z serii Enco wzrosła niemal dwukrotnie. Dodatkowo, firma wprowadziła do oferty tablety, w tym ekonomiczny Pad Air z 10.36-calowym ekranem oraz bardziej zaawansowany Pad 2 z dodatkową klawiaturą.

OPPO w Polsce ma bardzo ambitne plany na przyszły rok

W 2023 roku OPPO przeprowadziło aż 70 różnych promocji we współpracy z partnerami z rynku otwartego i operatorskiego oraz zrealizowało osiem kampanii telewizyjnych. Firma szczyci się globalnymi partnerstwami, takimi jak Roland Garros i Wimbledon, oraz umową sponsorską z Ligą Mistrzów, co stanowi ważny element strategii marketingowej. Na polskim rynku OPPO współpracowało m.in. z Fundacją Legii Warszawa, BLIKIEM, marką adidas i siecią kawiarni Green Caffe Nero.

Pod koniec roku doszło do 'fuzji' z marką OnePlus, obie firmy mają teraz wspólny dział sprzedaży. Mimo to, komunikacja i działania PR obu marek pozostaną odrębne. Proces łączenia ma przynieść oszczędności i lepszą koordynację działań rynkowych.

W najbliższych miesiącach OPPO planuje wprowadzenie na polski rynek średniopółkowego tabletu Pad Neo oraz kolejnej edycji serii Reno. Firma zamierza być jednym z kluczowych dostawców smartfonów z obsługą 5G, dostępnych w przystępnych cenach. W 2023 roku OPPO planuje także zdobyć pozycję lidera na polskim rynku słuchawek. W tym celu, premierę będzie miała seria Enco Buds 2 Pro. W styczniu 2023 roku polscy konsumenci będą mieli okazję poznać flagowy model OnePlus 12.

Marcin Żurawski, Head of Operator business w polskim oddziale OPPO, podkreślił, że firma ma stabilną pozycję z perspektywami dynamicznego rozwoju w najbliższych miesiącach. Kluczowym elementem strategii jest seria RENO oraz popularność słuchawek, cenionych przez Polaków za doskonałe stosunek jakości do ceny.

To materiał sponsorowany - powstał na zlecenie firmy OPPO.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: