Dwa dni darmowego internetu dla wszystkich klientów Orange

Promocje
Opinie: 62

Orange w ramach przeprosin za wczorajszą awarię oferuje swoim klientom bezpłatny dostęp do internetu na najbliższy weekend (9 i 10 lipca).

Bezpłatny internet obejmie wszystkich klientów Orange i nju mobile: indywidualnych i biznesowych.

Uruchomione pakiety internetowe nie będą w ten weekend zmniejszane.

Opinie:

Opinie archiwalne (62):

Komentuj

Komentarze / 62

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    wefw pisze: 2016-07-08 16:22
    mam gdzieś darmowy net, skoro rachunek opłacony z góry. Składam reklamacje i niech obniżają abonament.
    0
  • Users Avatars Mini
    11 lipca rocznica mordu na Wołyniu pisze: 2016-07-08 16:42
    ad1/obniża jak wykażesz że usługa nie działała 24h wtedy przysługuję tobie opłata abonamentowa/30 dni =X zł za jeden dzień przykład nolimit 30zł/30dni (1/30)= 1 zł za dzień awarii dalej mordę piłuj bucu!
    -1
  • Users Avatars Mini
    faf pisze: 2016-07-08 16:45
    Rozmawiałem z konsultantem Orange o tej rekompensacie... Szkoda słów: https://youtube.com/watch?v=l_QtT2MjE40
    7
  • Users Avatars Mini
    emik pisze: 2016-07-08 16:57
    Mam nielimitowany LTE domowy za 69,00 i mnie taki gratis nie interesuje.
    4
  • Users Avatars Mini
    Ciekawski pisze: 2016-07-08 17:51
    Zadośćuczynienie może dobre dla prepaid, ale co z firmami. One w weekend odpoczywają;-)
    -3
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2016-07-08 18:31
    a mnie dalej nie działa internet Władysławowo.
    4
  • Users Avatars Mini
    Zxvf pisze: 2016-07-08 18:49
    Wielkie rzeczy, przez jeden wieczór ludzie sobie przypomnieli jak to było bez komórki. Same przyzwyczajenia, każdy myśli ze dostęp do sieci musi być zawsze .., a jak nie ma to zaraz rekompensaty, bo przecież Polakowi taka straszna krzywda się stała ... no bo się należy,a co
    3
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2016-07-08 20:32
    Zapłacone z góry i ma działać a nie działało.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Matt223 pisze: 2016-07-08 21:23
    No i przynajmniej się przyznali. T-Mobile o zeszłorocznej kilkudniowej awarii USSD i MiBOA nie wspomniało ani słowem.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Play pisze: 2016-07-08 21:46
    Takie rzeczy, nie do pomyślenia w Play ;-)
    -8
  • Users Avatars Mini
    erge pisze: 2016-07-08 21:52
    Znowu LTE się pieprzy i nie łaczy. Musze przełaczac na 3G to wtedy idzie. Popierdolony Orange.
    -1
  • Users Avatars Mini
    erge pisze: 2016-07-08 21:52
    Znowu LTE się pieprzy i nie łaczy. Musze przełaczac na 3G to wtedy idzie. Popierdolony Orange.
    -1
  • Users Avatars Mini
    rgrhr pisze: 2016-07-08 22:08
    Awaria powróciła dziś o 22:00
    1
  • Users Avatars Mini
    Ktosio pisze: 2016-07-08 22:12
    Kolejny wieczór bez internetu i sieci Orange... Właśnie awarii ciąg dalszy...
    -1
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-07-08 22:25
    U mnie na Grońcu nie ma internetu cały rok i jakoś rzyję ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ktoos pisze: 2016-07-08 22:25
    znów... :/
    1
  • Users Avatars Mini
    iu pisze: 2016-07-08 22:57
    Nie ma internetu....
    3
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2016-07-08 23:21
    I znowu gówno nie działa, kolega net z play musiał mi udostępnić
    2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-07-09 00:23
    czy Pan rzecznik Jabczyński poda merytoryczne przyczyny awarii ? ?
    -1
  • Users Avatars Mini
    niedorzecznik pisze: 2016-07-09 01:51
    Panie Jabczyński, w piątek wieczorem w godz. 20-23 nadal leżała wasza sieć (internet), co to za ściema? Długo jeszcze potrwa to dziadostwo? Ile to lata zaniedbań i oszczędności koncernu się na to złożyło? Chcieliście zadowalać korporację i się zesrało? Jaka była przyczyna awarii? Jasno i konkretnie czekam na komunikat. JAKA PRZYCZYNA?
    1
  • Users Avatars Mini
    Orange pisze: 2016-07-09 07:14
    Awarie zdarzają się każdemu operatorowi. Nie my pierwsi i ostatni. Wiemy, że niektórzy z Was mieli wczoraj przez kilka godzin kłopoty z rozmowami i dostępem do mobilnego netu. Dlatego chcemy Wam to zadośćuczynić i zdecydowaliśmy, że w najbliższą sobotę i niedzielę (9-10 lipca) będziecie mogli korzystać z mobilnego internetu w kraju całkowicie za darmo. Dotyczy to wszystkich klientów Orange i nju mobile, zarówno indywidualnych jak i biznesowych. Jeśli korzystacie z pakietów, to transmisja danych z weekendu ich nie zmniejszy. Rozliczenia dokonamy automatycznie bez konieczności kontaktu z nami. Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności, które mieliście w wyniku awarii. AKTUALIZACJA: Weekendowy, darmowy mobilny internet działa. Jednak ze względu na szybkość i skalę jego wprowadzenia dla części z Was mógł nie włączyć się przed północą. Jeśli tak się stało, rachunki na net wyzerujemy, a w prepaid pieniądze wrócą na konto. To samo dotyczy pakietów, które zostaną uzupełnione do stanu sprzed północy. Przepraszamy i miłego surfowania.
    4
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2016-07-09 08:02
    trzeba zrestartowac telefon / wyłączyć - włączyć po usb modem ponownie aby przestało kasować złotówki
    1
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-07-09 13:05
    @Orange ...a jaka bedzie rekompensata lub zadoscuczynienie dla klientow ktorzy ucierpieli z powodu innych uslug niz te "data" (np. Roaming) i ktorych darmowy internet nie interesuje? Hmmmm?
    0
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2016-07-09 13:47
    ~ bedzie lodzik w ramach rekompensaty. pasi ?
    1
  • Users Avatars Mini
    prawda pisze: 2016-07-09 15:15
    Ci co zrzędzą jak to im nie dobrze będą pierwsi do wykorzystania neta za free.
    1
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2016-07-09 15:43
    ja nie potrzebuje rekompensaty ale działającej sieci. rozmowy powróciły ale Internet nie - jastrzębia góra !! mimo zasięgu lte wynik jest 0,55 mb/s jak jest wyższy to hot spota tez nie można zrobić. ja wiem że każdej sieci może taka awaria się zrobić ale informacja powinna się znaleźć oficjalnej stronie panie Jabłczyński a nie na facebooku gdzie nie każdy zagląda!!! od tego macie stronę internetową nie tylko od wpisywania obniżek i głupot ale też od takich sytuacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-07-09 16:01
    Jabczyński nigdy nie uchodził za poważnego rzecznika. Całe życie zajmował się mydleniem oczu ludziom za pieniądze.
    -5
  • Users Avatars Mini
    Qsqs pisze: 2016-07-09 18:43
    Tragedia, normalnie tragedia. Brajanek jeden drugim nie mógł neta przeglądać przez kilka godzin i teraz chce odszkodowania - najlepiej ze dwa tysiące ojro. Wszystko się psuje, dzieciaki. Jak Wam auto stanie na środku ulicy i przez to ja spać za Wami swoim autem, się spóźnię do pracy to zapłacisz mi Brajanku jeden z drugim odszkodowanie?
    4
  • Users Avatars Mini
    Qsqs pisze: 2016-07-09 18:46
    Jak prądu nie macie, bo awaria jest w elektrowni to dostajecie odszkodowanie? Jak korek jest na drodze i tracicie kilka godzin i litry paliwa to dostajecie odszkodowanie?
    6
  • Users Avatars Mini
    Kuqu pisze: 2016-07-09 19:46
    Plus daje 100GB za 5zł na 60 dni: https://youtube.com/watch?v=PlyzviF-WoI MISTRZE!
    0
  • Users Avatars Mini
    Lisu pisze: 2016-07-09 21:25
    @qsqs Kim jesteś, że bronisz korpobydła. Zapłaciłem i z góry i wymagam. Nie ma usługi, nie ma zapłaty, paniał sowiecki piesek?
    -5
  • Users Avatars Mini
    Lisu pisze: 2016-07-09 22:11
    Ja i mój ojciec degenerat jesteśmy sowieckimi pieskami. Paniali wsie?
    3
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-07-09 22:33
    Moja mać znów poluje na tiry na białoruskich numerach.
    -2
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2016-07-09 22:35
    za ile zaplaciles za tyle pociagniesz. A nie wygladasz mi na takiego z kasa tylko na Polaka Cebulaka. Idz zrec kartofle
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-07-09 22:56
    @Qsqs Tak, dziecko drogie - jak jest awaria w elektrowni i nie ma prądu to też dostajemy odszkodowanie i to często wielotysięczne jeśli dojdzie do zniszczenia sprzętu np. komputerowego. Szczególnie nadto także jeśli w wyniku tej awarii nastąpi awaria innych moich urzadzeń, które to powinny być zasilane w trybie ciągłym lub jeśli przez tę awarię ja poniosię straty finansowe np. zniszczenie towaru etc.. Tu w telekomunikacji, naokoło tłumacząc mniej więcej obowiązują podobne prawa i roszczenia. Idź dziecko lektury czytac do nastepnej klasy szkoły podstawowej, bo za mały jesteś na powazny biznes jeszcze.
    -7
  • Users Avatars Mini
    sama prawda pisze: 2016-07-09 23:26
    @OrangeToDziadostwo chyba za dużo filmów hamerykańckich się naoglądałeś, gówno dostaniesz od elektrowni, bo trzeba udowodnić, że to przez nich, czyli pozostaje droga cywilna (z czym pozostaje życzyć powodzenia). Może od ubezpieczyciela, i to pod warunkiem, że udowodnisz mu, że to wina elektrowni, czyli to samo. I te wielotysięczne straty też trzeba udowodnić, czyli rzeczoznawca i prawdopodobnie sądzenie się z ubezpieczycielem, bo za mało kasy chcą dać. Tak to jest jak wypowiadają się ci, którzy nie mają pojęcia, a zgrywają wielkie paniska, a sami są za mali. Pozostaje zdrowia życzyć.
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-07-09 23:49
    to wszystko co napisałem - nie jest niemożliwe. Trzeba to udowadniać lub trzeba się od tego...ubezpieczyć, no właśnie. Procedura wbrew pozorom nie jest tak skomplikowana, jak Ty ją tu rysujesz. Gdyby tak było, awarie byłyby nagminne a operatorom (czy prądu czy usług telco) nie zalezałoby w ogóle na swoim "image" - bo z wyjątkiem Orange, większości zależy. P.S mógłbym podac mnóstwo przykład gdzie przysługuje mi prawo odszkodowawcze - począwszy od spóźnienia się na samolot, od opóźnień pociągu itp itd. W ogóle w branży transportowej tych praw pasażera jest bardzo dużo... więc, proszę nie mydlić czytelnikom oczu że za jakiekolwiek opóźnienia w podróży odszkodowanie nie przysługuje bo PRZYSŁUGUJE.
    -4
  • Users Avatars Mini
    K3 pisze: 2016-07-09 23:54
    Dlatego lepiej mieć sieć z dostępem do roamingu krajowego. Jak własna sieć padnie, to można przełączyć się na inną. Drugi wariant, to posiadanie telefonu dual sim. Oczywiście mówię tu o użytkownikach, którzy nie mogą sobie pozwolić na bycie offline choćby na krótki czas a takich osób jest sporo.
    -1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-07-10 00:47
    ideałem byłoby po prostu posiadanie profesjonalnego, technicznie niezawodnego operatora lub faktycznie dublowanie usług. No właściwie jeśli chodzi o aspekt technical to na czoło z jakością wysuwa się Plus i T-Mobile. Stąd u tych operatorów, najmniej awarii. Swoją drogą, mam pewną podpowiedź. JEŚLI CHCESZ PODZIĘKOWAĆ ORANGE ZA AWARIĘ (lub jak kto woli - ukarać go) - ZMIEŃ OPERATORA czym prędzej. Do czego gorąco zachęcam! Orange to dno.
    -9
  • Users Avatars Mini
    sama prawda pisze: 2016-07-10 03:48
    @OrangeToDziadostwo Co bredzisz o transporcie to nie mam pojęcia poza byciem kiepskim argumentem o co ci biega i o jakim mydleniu mówisz. Nie wiadomo, czy się śmiać, czy płakać, a i desperacją bije na kilometr. Jeśli myślisz, że sądy, rzeczoznawstwo i ubezpieczyciela załatwisz w tydzień, to się grubo mylisz (sama opieszałość sądów to uniemożliwi). To są procedury, ale przede wszystkim czas, a i tak jest szansa, że nie wygrasz. Może i technicznie plus/t-mobile jest lepszy, ale jakościowo to dno. Od debili z infolinii, w tym pomocy technicznej, którzy jedyne co wiedzą to wspomnieć o pobraniu dodatkowej opłaty za ściągnięcie lejka, którego nie mieli prawa nałożyć, chamskie podwyższanie kosztów niechcianymi usługami (plus), po wspaniałomyślne 3zł/mc za rok ważności konta w t-mobile. Zresztą plus też miał takie awarie, i całe g#wno dali ludziom.
    4
  • Users Avatars Mini
    11 wolyń mord zwyrodnialcy ukraəńskich na cywilach zapomniane przez popizdzielcy pisze: 2016-07-10 14:11
    niszcz ukrajńca nie wspieraj wrogiego elementu który jest wśróð nas-odbierze ci pracę, odbierze ci nadzieję pozbawi życia i kraju . tylko popisy wspierają wrogie narody ! Polacy walczcie z wrogiem
    -4
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2016-07-10 16:06
    ten wyzej to chyba kumpel "orangetodziadostwo" tak samo bredzi i gdzieś z tamtych okolic
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-07-10 16:29
    @nick: pocałuj mnie w dupę. @sama prawda: bredzisz jak jakiś ćwierćinteligent. Nie dostrzegasz w ogóle aspektów dodatkowych awarii i całego otoczenia sytuacji. Nie widzisz że awarię na taką skalę (!) nie zdarzają się nigdzie. Nie dostrzegasz że u żadnego operatora nie doszło do sytuacji że całkowicie odcięto dostęp do internetu we wszystkich możliwych technologiach na ponad 24h (!). Nie zauważasz że pozbawiono Rodaków za granicą całkowicie dostępu do usług telekomunikacyjnych na długi czas (skandal!). Nie widzisz że obszar awarii to był praktycznie cały kraj - co też nigdzie się nie zdarzało u konkurencji. Nie rozumiesz, że to już chyba druga w tym roku tak poważna awaria Orange (tj. wcześniejszy "armagedon", który też trwał ponad 24h!). Dopowiem jeszcze, że rekompensata, którą Orange zaproponowało tez jest dyskusyjna - bo rozsądnie patrząc, jeśli chcieli zrobić weekend "internet free no limit" to powinni go zrobić w następny weekend a nie bieżący - dlaczego? bo wtedy wszystkie usługi by technicznie wróciły do normy a do wczoraj były jeszcze problemy zgłaszane przez userów, więc to niesprawiedliwe i nierównomierne rozwiązanie. Jesteś po prostu albo głupcem albo z jakichś profitów celowo uprawiasz ten pomarańczowy chory bełkot. Każdy rozsądny człowiek wie że niezawodność techniczna sieci i usług jest na równi ważna z cenami, które nalicza sobie operator. A u Orange? Technicznie to dno, zero totalne a ceny nie są najniższe. Więc co, naprawdę myślisz że tak jest dobrze w "Orżnąć"? Oszukujesz sam siebie... P.S: I jeszcze jedno - Klienci, którzy krzyczą że Play jest najbardziej "bezpieczny" awaryjnie bo ma zaplecze roamingu krajowego niestety...mają rację!
    -7
  • Users Avatars Mini
    asia pisze: 2016-07-10 16:48
    orange nie ma pieniedzy na inwestycje . pustki w kasie.
    -2
  • Users Avatars Mini
    olka pisze: 2016-07-10 18:07
    Cyfrowy Polsat - Test Internetu LTE: https://youtube.com/watch?v=PlyzviF-WoI takiej szybkości chyba nie mieliście ;(
    0
  • Users Avatars Mini
    sama prawda pisze: 2016-07-10 18:17
    @OrangeToDziadostwo twój ukochany plus tak miał. Netia miała. UPS miał, i to 2 dniowy, więc twoje bredzenie "NIGDZIE!" można między bajki włożyć. Dziwne, że nie wiesz. Albo uprawiasz plusowo/t-mobilowy chory bełkot dla profitu, co widać znasz z doświadczenia, skoro innym metki dajesz. Zresztą zabawnie to wygląda te twoje "to źle, że coś dają, bo...", a to wcale nie zmienia faktu, że plus czy inni nie dali nic. "a ceny nie są najniższe" Jeśli chodzi o internet, to są. 136GB za 100zł ważnych przez 100/365 dni nie ma w ukochanym plusie czy t-mobile. Więc widocznie oszukujesz sam siebie. O nju nawet nie wspominam. Zresztą twoje "głupcowanie" pokazuje kompletny brak argumentów.
    3
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2016-07-10 18:36
    ojbwidac ze nakrmilem trolla. trololololoololoooolololo
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-07-10 19:16
    Awaria w Plusie nie dotyczyła tak szerokiego spectrum usług jak w Orange i nie trwała tak długo. Pamiętam że wtedy jakieś tam rekompensaty też dawano, aczkolwiek awaria nie była tak uciążliwa jak ta w Orange. Netia to akurat nie jest operator "masowy", nie ma tylu klientów, więc wrzuciłbym to do marginesu. UPS ? Nie znam. To firma kurierska miała jakąś awarię? ciekawe. Pewnie chodziło Ci o UPC ale taki z Ciebie właśnie znawca jak z koziej dupy trąba. Jeśli chodzi o ceny to teraz jest 55GB za 34.99zł. w T-Mobile lub no-limit za 79zł. co zupełnie wystarcza, niepotrzebne mi 136GB za 100zł. W dodatku w T-Mobile ruszyli z ofertą 10GB za 10zł. co także wydaje mi się atrakcyjne. Nju nie jest dla mnie argumentem żadnym, bo Nju to wydmuszka o najniższych priorytetach dostępu, pseudo-oferta o ograniczonym wachlarzu usług dodatkowych i bez obsługi klienta. @nick = ASF ? he...
    -11
  • Users Avatars Mini
    krk pisze: 2016-07-10 19:28
    @otd Jesteś największa zakałą tego portalu. Bije od ciebie chamstwem i zakompleksionym polaczkiem. Zwykły cebularz. Przestaje czytać twoje komentarze, bo to strata czasu. Już wole pooglądać kaczora jak mlaska i pluje. Wiele sie zreszta od niego nie różnisz. Zero merytoryki, tylko potrafisz siać jadem i nienawiścią.
    5
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-07-10 21:46
    @up powiedział co wiedział, bo argumentów brakło. Erystyka widzę perfekcyjnie opanowana. Pewne od samego Tuska się jej nauczyłeś. A największą zakałą tego portalu to ASF z Grońca. :-)
    -9
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2016-07-10 22:02
    Po co ty żyjesz świrze? Ty nie jesteś normalny, pieprzysz jak dziecko, albo jesteś tak głupi albo zyjesz we własnym wyidealizowanym świecie.
    7
  • Users Avatars Mini
    Henio pisze: 2016-07-10 22:21
    @up - czego oczekujesz od wyznawcy PiSdy z zacofanego podkarpacia? Wszystko wina Tuska dla takiego zjeba!
    12
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-07-10 23:03
    ha ha ha ha ha :) dobre :)
    -3
  • Users Avatars Mini
    62 pisze: 2016-07-11 00:31
    Groniec, to ruska wiocha z szerokim torem i mać asf-a czatująca w lesie na tirowców z białej rusi, zakurzonych rudą do huty hindusa, dawniej Katowice.
    0
  • Users Avatars Mini
    62 pisze: 2016-07-11 00:32
    To co się spodziewać po jego mieszkańcach - taki niedojeb jak asf np. Ojciec nieznany, mać jw.
    0
  • Users Avatars Mini
    krk pisze: 2016-07-11 00:33
    Nie wiem z czego Ty się cieszysz? Nikt cię tu nie chce, idż sobie na bravo.pl. Znajdziesz tam zapewne rozmówców bliżej związanych z twoim intelektem. Oprócz tego polecam psychiatrę, bo to co wyprawiasz nie jest normalne.
    2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-07-11 00:52
    @krk ja Ciebie też tu nie chcę :) idź precz.
    -2
  • Users Avatars Mini
    sylwekzolkusza pisze: 2016-07-11 05:33
    Orange - darmkwe 24 GB za gol Portuagali Orange - Giga za gole - na #EURO2016 grały 24 drużyny, więc 24 GB ZA DARMO leci do Was! Ślijcie SMS EURO pod 277 i odbierzcie DARMOWY PAKIET W promocji „Giga za gole” otrzymujesz gigabajty za gole strzelone przez wybraną drużynę albo gigabajty za punkty zdobyte przez wybraną drużynę w meczach UEFA Euro 2016. Śledź profil Orange na Facebooku aby kibicować, wybierać drużyny i nie przeoczyć żadnej edycji promocji „GigaOd dnia10.07 do dnia 13.07 wyślij SMSa z hasłem EURO pod numer 277 aby otrzymać bonus 24GB. Cena SMSa w taryfach na kartę: 20 gr. Cena SMSa w taryfach na abonament: zgodna z cennikiem w taryfie. #OrangeSponsorsYou Regulamin: http://oran.ge/1Uv5w6X
    1
  • Users Avatars Mini
    ASW pisze: 2016-07-11 23:09
    Regulator powinien uchwalić bardziej ostre kary dla operatorów za tego typu awarie to sie będa starali. Zgadzam sie że rekompensata za nie działanie sieci przez 24h w wysokości 1/30 opłaty miesięcznej to nie jest żadna rekompensata (to się nalezy każdemu jak psu buda). Wypowiedzieć umowy z takiego tytułu nie można mimo że wiadomo że to jest "gross negligence / rażące niedbalstwo". Mogli by wyłączac każdego dnia na 12h przez miesiąc i za to nawet w świetle prawa kara by sie nie należała. UKE i UKOIK do roboty bo to sa jakieś kpiny z klienta, a za to wam płacimy jako obywatele aby takich kpin nie było.
    0
  • Users Avatars Mini
    birgen pisze: 2016-07-12 09:48
    Olewam taką rekompensatę... Mam drugą kartę z aero2 i tam mam darmowego neta, więc mi ten ich net na beret jest potrzebny
    0
  • Users Avatars Mini
    mikowski pisze: 2016-07-12 09:52
    Taka duża sieć a taka awaria... Wstyd... Ja mam numer w małej Sferii, a nigdy takich problemów nie mam
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-07-12 22:16
    Zastanawiam się dlaczego do tej pory Rzecznik Jabczyński nie podał merytorycznych powodów wystąpienia awarii. Czyżby nie umiał tego ułożyć w PR-owy bełkot ?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: