Pracownicy Orange Polska mają już dostęp do własnego modelu językowego Grupy Orange.
Model Dinootoo już wspiera 45 000 pracowników całej grupy Orange.
Platforma, oparta na kilku najlepszych modelach LLM jednocześnie - ChatGPT, Gemini, Anthropic, Mistral.
Podczas majowego webinaru Orange Polska ponad 2 000 pracowników poznało sposoby wykorzystania Dinootoo w nowej strategii firmy.
Dinootoo ma usprawinić obsługę klienta, działania w obszarze infrastruktury i serwisu usług.
Prezentacja obejmowała także katalog gotowych „asystentów AI”, pogrupowanych tematycznie, z których każdy pracownik może skorzystać natychmiast.
„Dinootoo od początku musiało być bezpieczne. Jednocześnie postawiliśmy na multi-LLM, aby każdy zespół miał do dyspozycji model najlepiej dopasowany do swoich zadań” – podkreśla Joachim Flechaire, VP AI Tools & Technology w Orange.
Rozwiązanie udostępnia trzy główne usługi:
Dla początkujących przygotowano bibliotekę gotowych promptów i kursy „prompt engineeringu”, tak aby bariera wejścia była jak najniższa.
Orange swój model będzie też oferował klientom zewnętrznym jako Live Intelligence. Na razie nie wiadomo kiedy taka usługa będzie oferowana klientom na naszym lokalnym rynku.