PLAY nie zmienił domu mediowego od 2010 roku

Newsy
Opinie: 0
PLAY nie zmienił domu mediowego od 2010 roku

Dom mediowy EssenceMediacom Poland z GroupM Poland zwyciężyli w przetargu na kompleksową obsługę mediową firmy PLAY. Firmy współpracują ze sobą 14 rok.

Jesteśmy dumni z naszej wieloletniej współpracy z klientem i tego, że od lat spełniamy jego oczekiwania w każdym obszarze: strategii, analityki, innowacji i jakości obsługi. W tym czasie marka Play przeszła drogę od challengera do lidera rynku, co wymagało od nas dopasowania naszych rozwiązań do jego aktualnych potrzeb. Jest to możliwe dzięki dogłębnemu zrozumieniu biznesu klienta oraz kompleksowej ofercie naszej agencji oraz wyspecjalizowanych komórek mSpark, Nexus, Creative Futures.

Klient od lat korzysta z szerokiego wachlarza naszych usług - od zaawansowanej analityki po nowatorskie produkty z obszaru digital, data i technologii. Nasza współpraca wychodzi daleko poza obszar planowania i zakupu mediów - tworzymy dla Play cały omnichannelowy ekosystem komunikacyjny i mierzymy wpływ każdego elementu na sprzedaż.

Cieszymy się , że przed nami wciąż wiele kolejnych wspólnych przełomowych projektów – napisała Joanna Okła, CEO EssenceMediacom Poland.

PLAY nie zmienił domu mediowego od 2010 roku

PLAY nie zmienił domu mediowego od 2010 roku

PLAY nie zmienił domu mediowego od 2010 roku

PLAY nie zmienił domu mediowego od 2010 roku

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: