Plus wystartował z nową świąteczną kampanią pod hasłem „Święta to czas oczekiwania… ale nie w Plusie!”.
Kluczowym elementem przekazu jest oferta usług łączonych w Plusie, która pozwala rozbudować aktualny pakiet usług i od razu skorzystać z rabatów – bez rozwiązywania czy czekania na zakończenie obecnej umowy.
Przykładowa konfiguracja z kampanii to:
Łączny koszt: 80 zł miesięcznie przez 2 lata po rabatach.
Nowa odsłona komunikacji Plusa będzie obecna w telewizji oraz w kanałach online. Operator zapowiada lekką, humorystyczną formułę oraz świąteczny klimat, a całość ma wzmacniać prosty przekaz: najlepsze prezenty to te, które dostajesz od razu, a nie po zakończeniu umowy.
Metryczka kampanii:
Nazwa kampanii: W Plusie nie musisz czekać do końca umowy żeby obniżyć rachunki i oszczędzać
Marka: Plus
Zarządzający projektem po stronie klienta: Karolina Walo, Małgorzata Lenarczyk, Rafał Kawecki, Maciej Nawrocki
Kreacja: Agencja Freundschaft
Produkcja: TFP
Media: TV, Online,
Dom mediowy: iProspect offline, Mediaplus online