PLAY bardzo mocny w telewizji - dane za 2022 r.

Newsy
Żródło: Wirtualnemedia.pl
Opinie: 0
PLAY bardzo mocny w telewizji - dane za 2022 r.

Serwis wirtualnemedia.pl podał listę najbardziej aktywnych reklamodawców 2022 roku (ranking GRP).

Analizę danych przeprowadził dom mediowy Media Context i oparł ją na danych Nielsen Audience Measurement.

Bardzo wysoko w rankingu za zeszły rok znaleźli się operatorzy komórkowi i sieci handlowe sprzedające sprzęt elektroniczny.

Pozycję numer 2 zajął PLAY, którego kampanie wygenerowały 40 749 GRP (wzrost o 39,44 proc.). PLAY awansował z ósmej lokaty - w zeszłym roku przeprowadził bardzo dużą kampanię reklamową związaną z połączeniem z UPC.

Czwarte miejsce zajęła marka Orange (35 224 GRP; - 9,60 proc.).

5 miejsce zajmuje T-Mobile (32 045 GRP; - 9,44 proc.).

W top 10 znalazł się jeszcze Plus (28 889 GRP; - 16,63 proc.).

Wskaźnik GRP (Gross Rating Point) odzwierciedla natężenie kampanii reklamowej. Jest to wskaźnik wykorzystywany w badaniach telemetrycznych do oszacowania oglądalności wszystkich emisji reklamy w jej grupie docelowej.

Pełna treść artykułu znajduje się tutaj.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: