OPPO zaoferuje w Polsce serwis door-to-door niezależnie od modelu

Newsy
Opinie: 0

Polski oddział OPPO wybrał firmę, która będzie naprawiała ich smartfony.

Opiekę posprzedażową zajmie się S.B.E. Polska.

Serwis ruszy wraz ze sprzedażą smartfonów OPPO w Polsce.

Produkty marki OPPO są objęte 24-miesięczną gwarancją zarówno na telefony jak i wbudowane baterie.

Dołączone w zestawie akcesoria posiadają natomiast 6-miesięczny okres gwarancyjny.

Cały proces naprawy przebiega w formacie door-to-door – oznacza to, że kurier przyjedzie w umówionym terminie pod wskazany adres, odbierze smartfon i przekaże go do serwisu.

Konsumenci będą mogli na bieżąco monitorować status naprawy na stronie serwisu.

Usługa jest bezpłatna dla wszystkich użytkowników smartfonów OPPO zakupionych w oficjalnej dystrybucji, bez względu na model.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: