W drugim kwartale 2025 roku T-Mobile Polska poprawił wyniki finansowe, rozbudował zasięg sieci 5G i zwiększył bazę klientów, zarówno w segmencie prywatnym, jak i biznesowym.
Liczba klientów usług stacjonarnego internetu szerokopasmowego przekroczyła 433 tys. W segmencie konwergentnym operator odnotował dynamiczny wzrost sprzedaży pakietów łączonych – niemal co drugi nowy klient wybiera obecnie zestaw światłowód + abonament.
![]() |
![]() |
Zysk EBITDA AL osiągnął 521 mln zł (+6,8% r/r). Operator wskazuje, że to efekt rosnącej bazy klientów, większych przychodów z usług stacjonarnych i ICT oraz lepszej sprzedaży ofert konwergentnych.
W drugim kwartale operator uprościł ofertę dla użytkowników indywidualnych, zastępując dotychczasowe plany jedną taryfą „Po prostu” – nielimitowaną, bezpieczną i dostępną również w pakiecie z internetem światłowodowym. W porównaniu do poprzedniego kwartału sprzedaż tych pakietów wzrosła o blisko 50%.
![]() |
![]() |
Równolegle trwały przygotowania do uruchomienia 5G w paśmie 700 MHz oraz rozszerzenia warstwy LTE800 o 50%.
Wzrost przychodów w segmencie B2B był napędzany przez rosnące zainteresowanie usługami chmurowymi i cyberbezpieczeństwa. Rozwiązania takie jak SOC Lite oraz oferta MagentaBIZNES (z dostępem do 5G Bardziej) zyskały na popularności – 86% nowo zawieranych umów w tym segmencie to taryfy w pełni nielimitowane.
Liczba użytkowników programu lojalnościowego Magenta Moments przekroczyła 1,7 mln, a w II kwartale wzrosła o 9% w porównaniu z poprzednim okresem. Operator uruchomił też Mega Loterię z 80 tys. nagród o łącznej wartości 2 mln zł.
T‑Mobile kontynuował działania ESG, m.in. w ramach kampanii #HejtOutLoveIn, „Sieci Pokoleń” czy zbiórek elektrośmieci w szkołach. Operator znalazł się w top 10 Rankingu ESG: Odpowiedzialne zarządzanie, a kampania #BurzymyBariery zdobyła nagrodę w konkursie Kompas ESG.