T-Mobile w Polsce zaczyna promować markę T Business

Newsy
Opinie: 0
T-Mobile w Polsce zaczyna promować markę T Business

T-Mobile rusza z kampanią promującą ofertę dla firm T Business.

Oferta T Business obejmuje 7 konwergentnych produktów:

  1. Mobile
  2. Next Generation Connectivity
  3. Cybersecurity
  4. Data Center & Cloud
  5. ERP
  6. Smart City / IoT
  7. Modern Workplace

Kampania trwa od początku lipca. Składają się na nią 30-sekundowy spot emitowany w telewizji oraz działania digital – 15-sekundowe formaty wideo na YouTube i wybranych platformach VOD, banery reklamowe w kluczowych mediach biznesowych oraz wpisy na LinkedIn T-Mobile Biznes Polska. We wrześniu informacje o ofercie pojawią się także w strefach biznesowych i VIP na lotniskach w Warszawie i Gdańsku.

Kampanię na rynek europejski przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Germany.

Jej adaptacją na rynek polski zajął się Departament Zarządzania Marką wraz z agencją VML.

Za działania w internecie odpowiada VML.

Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.

W spocie komputerowo podmieniono wyłącznie ruch warg i efekt końcowy wygląda bardzo źle.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: