Na koniec II kwartału 2021 roku UPC miało 1 535 400 klientów i 3 283 000 RGU, w tym 4800 nowych klientów netto i 6 300 przyłączeń usług cyfrowych (RGU).
W II kwartale średnia prędkość z jakiej korzystali klienci wynosiła 370 Mb/s (z 290 Mb/s w II kwartale 2020 r.). UPC zwiększyło także bez dodatkowych opłat prędkość wysyłania danych dla ponad 900 tys. klientów. W II kwartale 2021 r. UPC dodało 9 tys. abonentów usługi internetowej, osiągając łącznie liczbę 1 309 100.
UPC zwiększyło bazę abonentów telewizji cyfrowej o 8 400 do 1 355 000 i dodało 17 500 użytkowników telefonii komórkowej, czyli trzykrotnie więcej niż w II kwartale 2020 roku. W pierwszej połowie 2021 roku baza użytkowników mobilnych UPC wzrosła o 42 700 przyłączeń, osiągając łącznie 105 400 abonamentów.
UPC kontynuowało wprowadzanie prędkości 1 Gb/s w nowych lokalizacjach, zwiększając liczbę gospodarstw domowych w zasięgu prędkości 1 Gb/s do 3 milionów. UPC dodało również do zasięgu swojej sieci w II kwartale 16 600 gospodarstw domowych, a w I półroczu 34 200. Sieć ta obecnie obejmuje 3 669 400 gospodarstw domowych.
| Poland | ||
| Homes Passed | 3,669,400 | |
| Fixed-Line Customer Relationships  | 
			1,535,400 | |
| Internet Subscribers  | 
			1,309,100 | |
| Video | Basic Video Subscribers  | 
			273,200 | 
| Enhanced Video Subscribers  | 
			1,081,800 | |
| Total Video  | 
			1,355,000 | |
| Telephony Subscribers  | 
			618,900 | |
| Total RGUs  | 
			3,283,000 | |
| Total Mobile Subscribers  | 
			105,400 | |
| Poland | ||
| Homes Passed | 16,600 | |
| Fixed-Line Customer Relationships  | 
			4,800 | |
| Internet Subscribers  | 
			9,000 | |
| Video | Basic Video Subscribers  | 
			7,600 | 
| Enhanced Video Subscribers  | 
			800 | |
| Total Video  | 
			8,400 | |
| Telephony Subscribers  | 
			(11,100) | |
| Total RGUs  | 
			6,300 | |
| Total Mobile Subscribers  | 
			17,500 | |